Біологія 6 кл.




Домашнє завдання:
 § 41 
підручника
 ,  переглянути матеріали на дошці  та виконати лабараторну роботу. 

Голонасінні від користувача Віра Чепіжак




Домашнє завдання:
 § 40 
підручника
 ,  переглянути матеріали на дошці  та виконати лабараторну роботу.  
 
Папоротеподібні від користувача Віра Чепіжак


Домашнє завдання:
 § 39 
підручника
 (хвощі),  переглянути матеріали на дошці  та виконати лабараторну роботу.  
Хвощеподібні від користувача Віра Чепіжак



Домашнє завдання:
 § 39 
підручника
 (плауни)переглянути матеріали на дошці  та виконати лабараторну роботу.  
Плауноподібні від користувача Віра Чепіжак

 Домашнє завдання: 
 § 38 
підручника
матеріали на дошці, переглянути відео та виконати лабараторну роботу. 

 
Мохоподібні від користувача Віра Чепіжак




Домашнє завдання: 
 § 37 
підручника
матеріали на дошці, переглянути відео,  виконати лабараторне дослідження,пройти тест за посиланням :

 


Водорості від користувача Віра Чепіжак



Домашнє завдання : 
 Опрацювати тему за матеріалами розміщеними на дошці
,
 переглянути відео і виконати самостійну роботу  .

Способи класифікації рослин від користувача Віра Чепіжак


Домашнє завдання: 
 § 36 
підручника
матеріали на дошці, переглянути відео. 

Подразливість рослин від користувача Віра Чепіжак





Домашнє завдання : § 35 
підручника
 " Плід ", ознайомитись з матеріалами розміщеними на дошці
та виконайте лабараторне дослідження   

ПЛІД від користувача Віра Чепіжак


Домашнє завдання : § 34 
підручника
 "НАСІНИНА ", ознайомитись з матеріалами розміщеними на дошці
виконати лабараторне дослідження.    

Насінина від користувача Віра Чепіжак




Домашнє завдання : § 32 
підручника
 "Запліднення", ознайомитись з матеріалами розміщеними на дошці
,  Замалювати малюнок і зробити підписи та записати в зошит висновки
Запилення та запліднення квіткових рослин від користувача Віра Чепіжак






Запилення від користувача Віра Чепіжак







Домашнє завдання : § 31  підручника, ознайомитись з матеріалами розміщеними на дошці 
 зробити опорний конспект по класифікації квіток та виконати лабараторну роботу) та пройти тест.
Квітка від користувача Віра Чепіжа





Домашнє завдання : § 30  підручника, ознайомитись з матеріалами розміщеними на дошці 
( записати в зошит види вегетптивного розмноження ), та впізнати видозміну листка  по відеодиктанту за посиланням:  


Вегетативне розмноження рослин від користувача Віра Чепіжак  








Домашнє завдання : вивчити з параграфа 21 все про фотосинтез, зробити запис з таблички на дошці , виконати підсумкову контрольну роботу 
Фотосинтез від користувача Віра Чепіжак  





Домашнє завдання : § 27,28  підручника, ознайомитись з матеріалами розміщеними на дошці 
(внутрішня та зовнішнюя будова листка ), та виконати           лабараторну роботу  

Листок від користувача Віра Чепіжак  











    
Домашнє завдання : § 25, 
(все , що стосуэться  бруньок ), виконати           лабараторну роботу та пройти тест.

Брунька від користувача Віра Чепіжакiv>
Брунька від користувача Віра Чепіжак  

 Посилання на тест на тему "БРУНЬКА"


 тест Брунька




Домашнє завдання : § 26, 
 допрацювати  опорний конспект : записати  в зошит будову стебла з таблиці, види стебел за напрямом росту та замалювати  будову стебла  за малюнком на дошці; знайти вдома   шматок дерева де видно поперечний переріз і роздивитися річні кільця та визначити вік дерева, з якого було зроблено спил.Звернути увагу в матеріалі підручника на інформацію про те, як людина використовує  кору та деревину,  як промислову сировину, знайти додаткову цікаву  інформацію  на цю тему в інтернеті і бути готовим озвучити її   на слідуючому уроці.
 

Стебло від користувача Віра Чепіжак 




Домашнє завдання : § 25, 
 допрацювати  опорний конспект , записати видозміни пагона в зошит, виконати лабатраторну роботу та завдання з рожевою поміткою на ст.105 вашого підручника
 в зошит, виконати лабараторну роботу та 





Пагін від користувача Віра Чепіжак





Типи кореневої системи. Видозміни кореня від користувача Віра Чепіжак
Домашнє завдання : § 24, 
 допрацювати  опорний конспект , замалювати типи кореневих систем у зошит, пройти тест за посиланням: 
                                                             

 




Домашнє завдання : § 23, 
 допрацювати  опорний конспект , виконати домашнє лабараторне дослідження

Корінь рослини від користувача Віра Чепіжак











Тканини рослин від користувача Віра Чепіжак 







Д/З   Замалювати в зошит дорослу квшткову рослину і    доповнити опорний конспект за матеріалами презентації. 
 
Будова квіткової рослини автор: Віра Чепіжак  





  



Рослина- живий організм від користувача Віра Чепіжак 


 Тест "Рослина -живий організи"


Перехід до багатоклітинності від користувача Віра Чепіжак

 Д/З §17, замалювати в зошит хламідомонаду і записати характерні ознаки одноклітинних тварин ( з дошки), ознайомитись з відеоматеріалами.




Одноклітинні водорості від користувача Віра Чепіжак

Корисні та шкідливі бактерії.Роль бактерій у природі та значення у житті людини від користувача Віра Чепіжак

                                                          Домашнє завдання   по темі:   

"  Бактерії   корисні та шкідливі, їх значення в природі  та                                                       роль в житті людини"

1.Ознайомитись  матеріалом підручника  

§

  12, 13, 14.
2.Підготувати міні-проект  на одну з вибраних тем.
3.Виконати тест по будові бактеріальної клітини.
4.Зошит з виконаними роботами протягом навчання  та проект здати в назначений день на канікулах. Роботи будуть перевірені  і оцінені.  


   
     

                                                         Посилання на тест:



Домашнє завдання   по темі:
Бактерії  - найменші одноклітинні організми  "
Познайомитись з навчальним матеріалом  підручника 

§

 11  та виконати завдання відмічені на інтерактивній дошці.
Бактерії-найменші одноклітинні організми від користувача Віра Чепіжак

"Життєдіяльність клітини.Поділ"
Познайомитись з навчальним матеріалом  підручника 

§

 10  та виконати завдання відмічені на інтерактивній дошці.

Життєдіяльність клітини.Поділ від користувача Віра Чепіжак




Домашнє завдання: Познайомитись з навчальним матеріалом  підручника 

§

 8 та виконати завдання відмічені на інтерактивній дошці.

Будова рослинної і тваринної клітин від користувача Віра Чепіжак

 

Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та листка елодеї і розгляд їх за допомогою оптичного мікроскопа від користувача Віра Чепіжак



Домашнє завдання по темі "Будова рослинної клітини"

1. Прочитайте  параграф  7 підручника.
2.Перегляньте  презентацію та відео.
3.Пройдіть контролюючий тест.

Додайте заголовок від користувача Віра Чепіжак
Вивчаємо будову мікроскопа та правила роботи з ним від користувача Віра Чепіжак






Клітина – одиниця живого.Історія вивчення клітини. Клітинна теорія від користувача Віра Чепіжак

Домашнє завдання по темі "Методи досліджень живих оргганізмів"

Опрацювати  §4 підручника  та ознайомитись з  стуктурованою інформацією
 розміщеною на інтерактивній дошці. Виписати в зошит методи біологічних досліджень
Методи біологічних досліджень від користувача Віра Чепіжак

 

    


 

Домашнє завдання по темі: "Різноманітність живого. Поняття про віруси": 

Опрацювати §  2 підручника   та переглянути  відео про віруси  








Біологія — наука про життя. Науки, що вивчають життя.Основні властивості живого. (повторення) від користувача Віра Чепіжак

Тестовий контроль знань 

Клікніть на посилання, щоб зайти на сторінку тесту



Контрольна робота №1 з біології за І  семестр 

на тему «Будова рослини»

 І рівень. Виберіть вірну відповідь(0.5 б.)

1. Процес  фотосинтезу   відбувається в тканині : а) покривній; б) провідній; в) основній .

2.Захист  верхівки  кореня здійснює: а) кореневий чохлик; б) зона поділу; в) зона розтягування; г) зона всмоктування.

3. Стебло   росте у товщину завдяки : а) корі; б) камбію; в) деревині; г) серцевині .

4.Ріст стебла у  довжину забезпечує: а)кора; б) камбій; в) деревина; г) меристема.

5.Функцію   захисту  рослини забезпечує тканина: а) покривна; б) провідна; в) основна.

6.Запас речовин  накопичується в: а) корі ; б) камбії; в) деревині; г) серцевині.

ІІ рівень. Закінчіть  речення(0.5 б.)

1.Сукупність клітин, які виконують спільну функцію  , називається_________.

2.Частина тіла рослини, яка виконує певну функцію, називається ___________.

3.Складний надземний орган, який складається з осьового  та бічних органів, називається  __________.

4.Підземний орган, що  забезпечує закріплення рослини у ґрунті  і мінеральне живлення, називається____.  

5.Осьова частина пагона, що складається з вузлів і меживузль називається_______.           

6.Бічний вегетативний орган рослини, який забезпечує органічне живлення рослини називається_________.   

ІІІ рівень.Завдання на встановлення відповідності(1 б.)

1.Встановіть відповідність між назвою рослин, видозмінами кореня, які їм властиві, та їх функціями.( Випишіть ряди з трьох цифр)



2. Встановіть відповідність  між рослиною та формою      її    стебла:



3.Встановіть  відповідність між  брунькою та її назвою

   


ІV рівень. Дайте розгорнуту відповідь( 3 б.)     

І варіант.  Дайте характеристику будові та функції флоеми.

ІІ варіант.  Дайте характеристику будові та функції  ксилеми.


ВсеосвітаПерейти на сторінку документа

Шановні, це ваша презентація для роботи вдома, нижче посилання на тест, який ви маєте пройти , воно буде активне лише сьогодні аж  до ночі :)))

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3984910









Будова та життєдіяльність організмів. Віртуальна екскурсія " Вивчення рослинних угруповань рідного краю " від користувача Віра Чепіжак


Мої  славні    учні!  Будласка, виконану  контрольну роботу перешліть мені на електронну адресу  : vira_andr@ukr. net

Як варіант, той хто не зможе  роботу переслать, може здати її разом з зошитом. 

      Для одержання  річної оцінки   ви маєте здати контрольну і зошит з виконаними роботами. Чекаю на них у четвер і пятницю 21-22 травня, з 9 до 12 години ранку. Знайдіть можливість їх доставити   особисто чи передати будь-ким . Чекаю...






Екологчічні групи рослин від користувача Віра Чепіжак

 Екологія рослин


Однодольні рослини від користувача Віра Чепіжак ОДнодольні
Додайте заголовок від користувача Віра Чепіжак Жовтецеві,Розові,Капустяні
Покритонасінні. Дводольні. Родини Пасльонових, Айстрових та Бобових від користувача Віра Чепіжак Різноманітність Дводольних



Покритонасінні: загальна характеристика однодольних та дводольних рослин від користувача Віра Чепіжак Однодольні і двудольні




Голонасінні від користувача Віра Чепіжак голонасфнні




Поняття про класифікацію рослин.Принципи біологічної систематики і різноманітність покритонасінних від користувача Віра Чепіжак Покритонасінні





Генеративні органи рослин.Тестовий контроль знань. від користувача Віра Чепіжак Тестовий контроль знань.
ПЛІД від користувача Віра Чепіжак Плід



Насінина від користувача Віра Чепіжак насінина






Запилення та запліднення квіткових рослин від користувача Віра Чепіжак Запилення.Запліднення


Додайте заголовок від користувача Віра Чепіжак суцвіття




Квітка- орган статевого розмноження

 ЗАВДАННЯ

1.Опрацюйте матеріал і зробіть опорний конспект тестової частини.

2. Випишіть і вивчіть  символи для запису формули квітки.




 Зробіть опорний конспект на основі цього тексту

Перегляньте відео

Виконайте практичну роботу.

Практична робота №2
. Вегетативне розмноження рослин

Тема. Вегетативне розмноження рослин.
Мета. Закріпити теоретичні знання учнів про вегетативне розмноження рослин.
Обладнання: стеблові та листкові живці  , горщики або ящики, заповнені землею,   склянки з водою.

Хід роботи

Завдання. Використовуючи знання про вегетативне розмноження рослин, виберіть з ваших кімнатних рослин ті, які можна розмножувати вегетативно. Виконайте підготовчу роботу: наберіть у горщики землі, полийте її, з рослин зріжте живці. Ті, які можна, відразу посадіть у землю, інші — помістіть у воду.
Ведіть спостереження за живцями і записуйте результати у таблицю.
Результати спостережень за рослинами, розмноженими вегетативно
Домашний завдання. Опрацювати відповідний параграф у 

підручнику, відповісти на запитання після текст










Перенесіть в зошит визначення та таблиці  з  даного тексу


Перегляньте презентацію

Перегляньте відео

Пройдіть тест для самоперевірки

завдання. Опрацювати відповідний параграф у підручнику, відповісти на запитання після текст





Сделано на Padlet
Листок


Підсумкова контрольна робота з біології за І семестр  

 І рівень(0,5 б.)
1.Мікробіологія – це наука про:
а) найпростіші; б)гриби; в)бактерії.

2.Впреше побачив клітини в мікроскоп і ввів сам термін «клітина»:
А)Е.Руска;  б)Роберт Гук; в)Антоні ван Левенгук.

3.Утворення батьківськими організмами   подібних до себе дочірних особин: а)розмноження ;  б)ріст;  в)розвиток.

4. Напіврідкий внутрішній уміст клітини називають:
а) цитоплазмою;             б) хромосомою;        в) ядром;      г) органелою.

5.Органела , що забезпечує клітину енергією називається:
а)мітохондрією;  б)рибосомою;  в)ендоплазматичною сіткою;

6.Прокаріоти – організми, клітини яких:
а) мають ядро; б) не мають ядра.  

7.Хламідомонада має чутливе вічко, яке реагує на:
а) солоність води; б) напрямок течії;  в) світло.

8.Вкажіть процес, під час якого рослини виділяють вуглекислий газ:
а) фотосинтез ; б)  дихання;  в) живлення.

9. Рух одноклітинних організмів у бік подразника називається:
 а) фототаксисом; б) реотаксисом; в) хемотаксисом;

10. Амеба протей відноситься до:
 а)одноклітинних грибів; б) одноклітинних рослин; в) одноклітинних тварин.   
     
  11.Укажіть тип пластид, здатних до фотосинтезу: 
а) лейкопласти; б) хлоропласти; в) хромопласти.
     
  12.Органел руху не мають:
       а) амеби; б)  інфузорії;  в) хламідомонади.

 ІІ рівень(1 б.)

1.     Установіть відповідність між термінами та їхніми характеристиками:

1. дріжді                   А) органели руху в клітині хламідомонади
2. джгутики              Б) органели, в яких відбувається фотосинтез
3. хлоропласти         В) є одноклітинними грибами
                                  Г) органели, які сприймають світло в клітині

3. Встановіть відповідність між органело руху та організмом:
А. Інфузорія туфелька ;                1. війки;
Б. Хламідомонада ;                       2. псевдоподії ;                                                          В. Амеба протей ;                          3. джгутики .                                                                                                                                                                                                             ІІІ рівень

1. Назвіть організм, дайте йому характеристику, позначте його  будову(1.5 б) 
       

 ІV рівень
1      1.   Дайте характеристику мітозу. ( Сутність процесу,  в яких клітинах      відбувається, особливість  перебігу    фаз, значення.










презентація рослини живі організми from Elena Nazarova

Доброго вечора , мої шановні  шестикласники!

Якщо ви це бачите, значить ви молодці!  З цього моменту  ми  з вами почнемо спілкуватися ще  у блозі  і ви почнете розвивати свою  інформаційно- комунікативну компетентність. Я бажаю вам успіхів. А почнемо з того, що ви переглянете матеріал презентації, і спробуєте  зробити невеличкий опорний конспект. Це і буде вашим домашнім завданням.




https://images.app.goo.gl/TgK75Nt1yfk5woVy7












Немає коментарів:

Дописати коментар