Біологія 7 клас

Контрольна робота №2І рівень ( 0.5 б. )Вибрати одну правильну відповідь:







        ІV рівень ( 1    б. )16.Впізнати і  визначити тварин:







Домашнеє завдання:   розглянути  навчальні матеріали   на дошці та    в підручнику це   § 30, виконати практичну роботу. 
Кровоносні системи хребетних тварин від користувача Віра Чепіжак



Домашнеє завдання:   розглянути  навчальні матеріали   на дошці та    в підручнику це   § 29,   замалювати в зошит схеми будови травних систем тварин  .  
 
Дихання та газообмін у тварин від користувача Віра Чепіжак
Замалювати  схеми будови дихальних систем в зошит (зображення вибирати ті, що прості - чорнобілі)








Домашнеє завдання:   розглянути  навчальні матеріали   на дошці та    в підручнику це   § 27, виконати  завдання  візуального  диктанту та замалювати в зошит схеми будови травних систем (ссавці).  

Домашнеє завдання:   розглянути  навчальні матеріали   на дошці та    в підручнику це   § 25,  ст.94-95 (Хижі) ;§ 26 ст.97-99(Примати).  Записати в зошит  класифікацію Приматів з дошки, та коротко  характерні  ознаки цього ж класу з підручника та інформації з інету, пройти  тести по Приматах і Хижих. 

 








Ряд Хижі та Примати від користувача Віра Чепіжак

 Домашнеє завдання:   розглянути  навчальні матеріали   на дошці та    в підручнику це   § 25,  ст.96 ; виконати самостійну роботу, пройти  тест.



Тест "Ластоногі та Китоподібні" 


Ластоногі та Китоподібні від користувача Віра Чепіжак



Домашнеє завдання:   розглянути  навчальні матеріали   на дошці та    в підручнику це  параграф 24, ст.    93-94 .  

Хоботні, Оленеподібні та Конеподібні від користувача Віра Чепіжак




Домашнеє завдання:   розглянути  навчальні матеріали   на дошці та    в підручнику це  параграф 24, ст.    91-92,  та пройдіть тест .  





 
Мишеподібні та Зайцеподібні від користувача Віра Чепіжак  
Тест Гризуни(Мишовидні) Зайцевидні

                       Міграція лемінгів






Домашнеє завдання:   розглянути  навчальні матеріали   на дошці та    в підручнику це  параграф 23, ст.   89-90,  та пройдіть тест  "Ссавці: сумчасті, комахоїдні, рукокрилі"
«Різноманітність плацентарних ссавців: Ряд Комахоїдні та Ряд Рукокрилі(Лиликоподібні) від користувача Віра Чепіжак  









Домашнеє завдання:   розглянути  навчальні матеріали   на дошці та    в підручнику це  параграф 23, ст. 88-89,  та заповніть таблицю  "Основні ознаки Першозвірів та Нижчих звірів "







Домашнеє завдання:   Розглянути загальну характеристику   класу Ссавців в підручнику це  параграф 22   виконайте  практичну  роботу .

Ссавці від користувача Віра Чепіжак 








Значення птахів у природі та житті людини від користувача Віра Чепіжак










Домашнеє завданняСамостійно розглянути загальну характеристику  Птахів,в підручнику це  параграф   виконайте  лабараторну роботу...


Птахи від користувача Віра Чепіжак 
Птахи від користувача Віра Чепіжак











Клас Плазуни або Рептилії від користувача Віра Чепіжак  
  







Земноводні або Амфібії від користувача Віра Чепіжак

Домашнеє завдання: Самостійно розглянути загальну характеристику Земноводних,в підручнику це  параграф 17, ст. 65-66,  виконайте контрольну роботу








Домашнеє завдання по темі "  Значення риб  ": Вивчити за навчальним матеріалом на дошшці.  
Значення риб у природі та житті людини від користувача Віра Чепіжак  



Домашнеє завдання по темі "   Клас Променеперы або кісткові риби ": Вивчити: § 16 ст.6о-62 з вашого підручника, більше інформації ви можете знайти на  дошці , переглянути матеріал та допрацювати конспект можна за стимульним матеріалом. 
                                 
Надклас Риби.Клас Кісткові риби від користувача Віра Чепіжак  





Домашнеє завдання по темі "   Хрящові риби ": Вивчити: § 16 ст.62-63 з вашого підручника, більше інформації ви можете знайти на  дошці , переглянути матеріал , допрацювати конспект можна за стимульним матеріалом, роздивіться уважно на представників, на уроці буде візуальний  диктант по різноманвтності хрящових.
Надклас Риби.Клас Хрящові риби від користувача Віра Чепіжак






Домашнє завдання:ознайомитись   з  матеріалими   розмішеними на інтерактивній дошці детальніше,  познайомитися з  міногами та  міксинами. 
Безщелепні. Клас Круглороті .Міноги. Міксини від користувача Віра Чепіжак



Домашнє завдання (на четвер 24.11 )по темі " Тунікати":  Переглянути матеріал з  інтерактивної дошки   і за стимульним матеріалом, що знаходиться на дошці    виконати  самостійну   роботу. заповнити  запропоновану вам таблицю.







Домашнеє завдання   по темі "   Підтип Безчерепні .Клас Ланцетник":    Використовуючи    матеріал з  інтерактивної дошки, допрацювати опорний конспект  та пройти тест.

Загальна характеристика Типу Хордових . Підтип Безчерепні Клас Ланцетники від користувача Віра Чепіжак  

Це посилання на ваш тест





Домашнеє завдання по темі "  Тип Молюски": Вивчити: § 12  з вашого підручника, переглянути матеріал з  інтерактивної дошки, допрацювати опорний конспект за стимульним матерыалом, що знаходиться на дошці  та виконати  самостійну лабараторну роботу.

Тип Молюски від користувача Віра Чепіжак  





Вивчити: § 13-14  з вашого підручника, переглянути матеріал з  інтерактивної дошки, замалювати схему циклу розвитку ціпяка свинячого і підписати  його стадії   та пройти тест по темі.  

Паразитичні безхребетні від користувача Віра Чепіжак





Вивчити: § 10  з вашого підручника, переглянути матеріал з  інтерактивної дошки, зробити запис в зошит.  


Загальна характеристика Комахоподібних від користувача Віра Чепіжак

Тест по комахах





Вивчити: § 9   з вашого підручника, переглянути матеріал з  інтерактивної дошки, зробити запис в зошит.  

Павукоподібні від користувача Віра Чепіжак
    




 Домашнеє завдання по темі "Ракоподібні":

 1.Вивчити:  

 § 8   з вашого підручника, переглянути матеріал з презентації та відео . 


 

Це посилання на вашу презентацію
 Ракоподібні

              2.Виконати роботу в зошиті

Замалювати в зошит будову  рака, ідписати  частини тіла ікінцівки, назви кінцівок вивчить






Домашнє завдання по темі "Загальна характеристика типу членистоногих  "
1.Опрацювати матеріали § 7 підручника.
2.Переглянути презентацію,  додати  в опорний конспект до класифікації Типу Членистоногих Підтип Багатоніжки та резюме з слайду №19.
3.Виконати тест . 




                                         Внизу знаходиться посилання на ваш тест




Кільчасті черви Анеліди від користувача Віра Чепіжак 


 Домашнє завдання по темі  "Кільчаки або Анеліди"

  Вивчити   

§

   6 підручника та виконати всі завдання з інтерактивної дошки, а також   можна   ознайомитись з різноманітністю кільчастих червів додатково за матеріалами презентації:




Різноманітність кишковопорожнинних від користувача Віра Чепіжак


Кишковопорожнинні.Гідроїдні поліпи від користувача Віра Чепіжак


Домашнє завдання по темі: "Одноклітинні тварини"

          Замалювати  приклади тварин в зошит






 Домашнє  задання по темі "Поняття про класифікацію тварин" 

1. Опрацювати матеріал за  презентацією та   підручником  - § 4 ; 

2. За вибором, записати  приклад класифікації тварини  або  мал.16 підручника, або 9 слайд презентації;

3. Пройдіть тест, посилання на який знаходиться нижче:



Домашнє завданняз теми: "Органи та системи органів"



§ 3 підручника,  дати  усну відповідь на запитання   в кінці параграфа.

👀

Це інтерактивне посилання на ваш контрольний  тест по темі

 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=744884

Записати табличку в зошит














Дорогі мої семикласники, у цьому навчальному році я  буду давати вам стимульний матеріал для закріплення, підготовки домашніх завдань  та самі  завдання у блозі.Тут ви  завжди зможете його  знайти за потребою. Бажаю вам успіхів у навчанні  в новому  навчальному році...





Діти, це презентація для повторення. Нагадую що вам потрібно у зошит намалювати клітини , можна з слайду презентації 4 .  Крім того дві таблички теж записати в зошит зі слайдів 5 і 9. У вашому підручнику це параграф   2 , опрацювати  і там є теж малюнюк клітин. У вас є з чого вибрати...

  

  







Шановні, це ваша підсумкова контрольна робота!



Контрольна робота   з біології за І  семестр    

 І рівень.   Виберіть вірну відповідь(0.5 б. ) :

1. Серед твариноподібних організмів  автотрофом є:

а)амеба звичайна;  б)інфузорія туфелька; в)евглена зелена.

2.  Для первинних багатоклітинних   тварин типу Губки, спільною характерною рисою є:

а) прикріплений спосіб життя; б)  скелет у вигляді  спікул; в) гермафродитизм.

 3. Симетрія, за якої тіло  оргагінізмів поділяєся на рівні частини кількома площинами симетрії це:

а) радіальна; б) білатеральна; в) двобічносиметрична;

4. Гідра звичайна належить до типу : а)Реброплавів; б) Жалких; в) Губок.

5. Клас  жалких, у яких  більша частина життя припадає на стадію медузи це:

а) Гідроїдні; б) Сцифодні; в) Коралові поліпи.

         6. Характерною спільною ознакою для всіх   плоских червів є:

         а) сегментоване тіло; б)відсуність кровоносної смстеми; в) тіло вкрите                          війчастим епітелієм.


 ІІ рівень. Закінчіть  речення(0.5 б.) :

7.   Статева  рухома  життєва стадія  Жалких   це __________.

8.   Дощовий черв’як належить до  типу________.

9. Нижня  щелепа членистоногих називається________.

10. Панцир рака нахивається________.

11. Хижі кінцівки, в яких знаходиться отрута  павукоподібних називаються_____.

 12. Екзоскелет   Членистоногих    утворений з  речовини, яка називається_______.  

ІІІ рівень. Встановіть відповідність( 3 б.)

13.  Між зображенням та запропонованою вам назвою (1 б. ) 



  14.Назвіть   класи до яких належать тварини самостійно ( 2 б.)



IV рівень

16. І Варіант.  Описати по стадіях життєвий цикл аскариди людської. Як запобігти зараженню цим гельмінтом.

17. ІІ Варіант.  Описати по стадіях життєвий цикл  ціп’яка   свинячого. Як запобігти зараженню цим гельмінтом.





                            Шановні, це матеріали до уроку за  21.12.2020:

         Перегляньте презентацію та  цікаве відео, замалюйте в зошит  малюнок"Кінцівки рака", розберіться з назвами та функіями кінцівок.






 

Це посилання на  тест, по матеріалах нашого сьогоднішнього уроку (14.12.2020)

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4881515

 






Больше презентаций на Slide-Share.ru
Способи орієнтації та форми поведінки тварин. Узагальненя знань по темі «Етологія тварин » від користувача Віра Чепіжак Поведінка тварин




Мої  дорогі  учні!  Будласка, виконану  контрольну роботу перешліть мені на електронну адресу  : vira_andr@ukr. net

Як варіант, той хто не зможе  роботу переслать, може здати її разом з зошитом. 

      Для одержання  річної оцінки   ви маєте здати контрольну і зошит з виконаними роботами. Чекаю на них у четвер і п'ятницю 21-22 травня, з 9 до 12 години ранку. Знайдіть можливість їх доставити   особисто чи передати будь-ким . Чекаю...







Структура поведінкового акту від користувача Віра Чепіжак





Поведінка тварин у природі та методи її вивчення від користувача Віра Чепіжак Етологія
Узагальнення знань по темі "ССАВЦІ" від користувача Віра Чепіжак
«Різноманітність плацентарних ссавців: ластоногі, китоподібні і примати » від користувача Віра Чепіжак Ластоногі,Китоподібні,Примати

Ряд Хоботні від користувача Віра Чепіжак Різноманітність ссавців
«Різноманітність плацентарних ссавців: від користувача Віра Чепіжак Плацентарні
Додайте заголовок від користувача Віра Чепіжак першозвірі



Ссавці від користувача Віра Чепіжак Ссавці
тест-контроль "Птахи"

Завдання:

1.Пройдіть тест для самооцінки своїх знань по особливості зовнішньої та внутрішньої будови птахів.

2.Створіть презентацію на тему "Домашня птиця" або  "Значення птахів у природі та житті людини" (за вибором),  потім кращі з них будуть долучені до нашого з вами спільного проекту "Птахи".  

 3.Проведіть спосттереження в природі, які птахи уже повернулися з вирію.





Систематична різноманітність птахів від користувача Віра Чепіжак Систематика птахів

Друзі! Нагадую вам про те, що всі письмові  завдання, ви маєте робити в зошиті, який   потрібно буде здати на перевірку після карантину.    


Основні групи птахів.Сезонні явища у житті птахів. від користувача Віра Чепіжак птахи2
Vera Chepizhak від користувача Віра Чепіжак








 Привіт друзі, 

        тут визнайдете              навчальний матеріал 

         та завдання 

для самомтійної роботи  

 Завдання :
1.Пройдіть матеріали уроку за цими посиланнями:



2.Перегляньте відеоурок:



3. Перегляньте цікаві  відеофайли:



 3. Пройдіть онлайн – тестування:

 https://naurok.com.ua/test/plazuni-24803.html

 4.Виконайте завдання в зошиті.

5.Підготуйте презентацію на тему : "Чому вимерли плазуни?"


Сделано на Padlet
Земноводні







Контрольна робота з біології за І семестр (7 клас) 


І рівень (0.25 б.)

Виберіть правильне твердження:

 1. Гетеротрофи – це організми, які живляться:

А) неорганічними речовинами; Б) органічними речовинами; В)відмерлими органічними речовинами.

2.  Найвищою систематичною одиницею тварин є:
А) відділ;   Б) родина;   В) Царство;  Г) вид.

3. Тварина клітина не містить:
А) ядра;   Б) мітохондрій;    В) пластид;    Г) лізосоми.

4. Укажіть тварину, яка належить до типу Кільчасті черви:
А) планарія;     Б) аскарида;  В) ціанея;  Г) дощовий черв’як.

5. Укажіть тварину, яка належить до типу Круглі 
черви:
А)  печінковий сисун;     Б)дощовий черв’як; В) аскарида;  Г) ціп’як свинячий.
  
6. Укажіть тварину, яка належить до типу Плоскі черви:
А)п'явка;   Б) аскарида;  В) ехінокок;  Г) дощовий черв’як.

7.Африканська сонна хвороба викликана:
А)малярійним плазмодієм: Б):  дизентерійною амебою;В) лейшманіями; Г)трипаносомами.

8.Перенощиками  лейшманій є:
а) муха це-це; б)москіти; В) комарі; Г) брудні руки.

9.Малярійний плазмодій перебуває:
А) в еритроцитах крові; Б) в кишечнику; В) в клітинах шкіри; Г)спинно-мозковій  рідині.

10. Кривавий  пронос це симтом хвороби:
А) лейшманіозу; Б)малярії; В)дизентерії; Г)сонної хвороби.

11. Міксотрофом по типу живлення  є:
А) евглена зелена; Б) інфузорія туфелька; В)хламідомонада; Г) амеба протей.

12.Морськими одноклітинними тваринами є:
А)інфузорія туфелька; Б)інфузорія трубач;  В)нігерела;
Г) радіолярія.   

ІІ рівень (1б.)


1.Впізнати тварин:



1.
2.

3.


ІІІ рівень (1.5 б.)

Завдання на встановлення відповідності:
1.Встановіть відповідність між  видозмінами кінцівок членистоногих і їх назвами:


 2. Встановіть відповідність між рядами комах та  їх представниками:  
IV рівень( з б.)

Дати якомога повнішу  розгорнуту відповідь на питання( не менше 10  пунктів):

 Яка роль комах у природі та житті людини ?

.


Сумчасті (презентація для самостійного опрацювання)

Хижі ссавціhttps://docs.google.com/presentation/d/1mBgjCeXTCf_ThLuixsTmTcE2tYmi6j59/edit#slide=id.p1https://docs.google.com/presentation/d/1mBgjCeXTCf_ThLuixsTmTcE2tYmi6j59/edit#slide=id.p1









1 коментар: