КОНТРОЛЬНА
РОБОТА З ЕКОНОМІКИ
ЗА І
СЕМЕСТР
( 11 клас, рівень
стандарту)
І рівень
(правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бали)
Вибрати із запропонованих відповідей одну правильну:
1.Предметом
вивчення економіки є відносини між:
а)
індивідуумом і благом ; б)ресурсами і виробництвом; в)виробником і
споживачем.
2. Головна проблема економіки полягає в тому, що:
а) людські бажання обмежені; б) ресурси безмежні;
в) для
людей існує проблема компромісного
вибору благ .
3. Суб'єктами
сучасних економічних відносин є :
а)держава і люди; б)виробники й споживачі ; в)продавці і покупці .
4. Економічні потреби — це:
а)потреби,що задовольняються споживанням товарів або послуг;
б) необхідні для
людини блага;
в) речі та послуги, які людина може придбати на обмежені
ресурси.
5. Вззаємозамінимі
товари називаються :
а)субститути, б) комплементи) в) піонери
6. Альтернативна
вартість вибору — це:
а) усі бажані, але
недоступні для нас блага, ;
б) усі не
потрібні нам блага ;
в) ціна заміни
одного потрібного блага іншим.
ІІ рівень ( кожне завдання оцінюється 1 бал)
Вставити в
речення сутність економічних законів:
7. Безмежність
потреб і обмеженість ресурсів породжують дію двох взаємоповязаних законів суспільного розвитку — закону ____________ і
закону_________ .
8. Закон Енгеля
встановлює залежність між зростанням_______ та
питомою вагою ________ .
9. Перший
закон Госсена_закон ________, а другий закон Госсена,
це закон_________.
IIІ рівень (правильне
розв’язання кожного завдання оцінюється в 1,5 бали)
Установити відповідність
утворивши логічні пари:
10. 1.Попит а)кількість товарів, яка перебуває на ринку
або може бути доставлена на ринок;
2.Крива
попиту б) співвідношення
між ринковими цінами і кількістю запропонованих товарів;
3.Пропозиція г)форма вираження потреб, представлених на
ринку і забезпечених грошовими засобами ;
4. Крива
пропозиції д)відношення між ринковою ціною товару і
грошовим виразом попиту на неї.
11. 1.Крива пропозиції; 2.Крива байдужості
покупця; 3.Крива ринкової рівноваги; 4. Крива виробничих можливостей.
ІV рівень (правильне
розв’язання кожного завдання оцінюється в 3 бали)
Завдання
творчого характеру (одне завдання на вибір .Відповідь обґрунтувати )
12. В чому
полягає принцип економічної доцільності
виробника?
13. В чому різниця між кардиналістським та ординалістським підходом до корисності благ?
14. В чому
суть «теорії споживчої поведінки» ?
Немає коментарів:
Дописати коментар