Голонасінні від користувача Віра Чепіжак
Папоротеподібні від користувача Віра Чепіжак
Домашнє завдання: § 39 підручника (хвощі), переглянути матеріали на дошці та виконати лабараторну роботу.
Хвощеподібні від користувача Віра Чепіжак
Домашнє завдання: § 39 підручника (плауни), переглянути матеріали на дошці та виконати лабараторну роботу. Плауноподібні від користувача Віра Чепіжак
Домашнє завдання: § 38 підручника, матеріали на дошці, переглянути відео та виконати лабараторну роботу.
Голонасінні від користувача Віра Чепіжак
Папоротеподібні від користувача Віра Чепіжак
Хвощеподібні від користувача Віра Чепіжак
Мохоподібні від користувача Віра Чепіжак
Домашнє завдання: § 37 підручника, матеріали на дошці, переглянути відео, виконати лабараторне дослідження,пройти тест за посиланням :
Домашнє завдання : Опрацювати тему за матеріалами розміщеними на дошці, переглянути відео і виконати самостійну роботу .
Домашнє завдання : § 35 підручника " Плід ", ознайомитись з матеріалами розміщеними на дошці, та виконайте лабараторне дослідження
ПЛІД від користувача Віра Чепіжак
Домашнє завдання : § 34 підручника "НАСІНИНА ", ознайомитись з матеріалами розміщеними на дошці, виконати лабараторне дослідження.
Насінина від користувача Віра Чепіжак
Домашнє завдання : § 32 підручника "Запліднення", ознайомитись з матеріалами розміщеними на дошці, Замалювати малюнок і зробити підписи та записати в зошит висновки
Запилення та запліднення квіткових рослин від користувача Віра Чепіжак
тест Брунька
Типи кореневої системи. Видозміни кореня від користувача Віра Чепіжак
Корінь рослини від користувача Віра Чепіжак
Будова молодої рослини від користувача Віра Чепіжак
Домашнє завдання по темі:
" Бактерії корисні та шкідливі, їх значення в природі та роль в житті людини"
§
12, 13, 14.Посилання на тест:
§
11 та виконати завдання відмічені на інтерактивній дошці.§
10 та виконати завдання відмічені на інтерактивній дошці.Домашнє завдання: Познайомитись з навчальним матеріалом підручника
§
8 та виконати завдання відмічені на інтерактивній дошці.Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та листка елодеї і розгляд їх за допомогою оптичного мікроскопа від користувача Віра Чепіжак
1. Прочитайте параграф 7 підручника.
2.Перегляньте презентацію та відео.
3.Пройдіть контролюючий тест.
Додайте заголовок від користувача Віра Чепіжак
Вивчаємо будову мікроскопа та правила роботи з ним від користувача Віра Чепіжак
Домашнє завдання по темі "Методи досліджень живих оргганізмів"
Опрацювати §4 підручника та ознайомитись з стуктурованою інформацією
розміщеною на інтерактивній дошці. Виписати в зошит методи біологічних досліджень
Методи біологічних досліджень від користувача Віра Чепіжак
Домашнє завдання по темі: "Різноманітність живого. Поняття про віруси":
Опрацювати § 2 підручника та переглянути відео про віруси
Біологія — наука про життя. Науки, що вивчають життя.Основні властивості живого. (повторення) від користувача Віра Чепіжак
Тестовий контроль знань
Контрольна робота №1 з біології за І семестр
на тему
«Будова рослини»
І рівень. Виберіть вірну відповідь(0.5 б.)
1. Процес фотосинтезу відбувається в тканині : а) покривній; б) провідній; в) основній .
2.Захист верхівки кореня здійснює: а) кореневий чохлик; б) зона поділу; в) зона розтягування; г) зона
всмоктування.
3. Стебло росте у товщину
завдяки : а) корі; б) камбію; в)
деревині; г) серцевині .
4.Ріст стебла у довжину
забезпечує: а)кора; б) камбій; в)
деревина; г) меристема.
5.Функцію захисту рослини забезпечує тканина: а) покривна; б) провідна; в) основна.
6.Запас речовин накопичується в:
а) корі ; б) камбії; в) деревині; г)
серцевині.
ІІ рівень. Закінчіть речення(0.5 б.)
1.Сукупність клітин, які виконують спільну функцію , називається_________.
2.Частина тіла рослини, яка виконує певну функцію, називається
___________.
3.Складний надземний орган, який складається з осьового та бічних органів, називається __________.
4.Підземний орган, що забезпечує закріплення рослини у ґрунті і
мінеральне живлення, називається____.
5.Осьова частина пагона, що
складається з вузлів і меживузль називається_______.
6.Бічний вегетативний орган
рослини, який забезпечує органічне живлення рослини називається_________.
ІІІ
рівень.Завдання на встановлення відповідності(1 б.)
1.Встановіть відповідність між назвою рослин, видозмінами кореня, які їм властиві, та їх функціями.( Випишіть ряди з трьох цифр)
2. Встановіть відповідність між
рослиною та формою її стебла:
І варіант. Дайте характеристику будові та функції флоеми.
ІІ
варіант. Дайте характеристику будові та функції
ксилеми.
Шановні, це ваша презентація для роботи вдома, нижче посилання на тест, який ви маєте пройти , воно буде активне лише сьогодні аж до ночі :)))
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3984910
Мої славні учні! Будласка, виконану контрольну роботу перешліть мені на електронну адресу : vira_andr@ukr. net
Як варіант, той хто не зможе роботу переслать, може здати її разом з зошитом.
Для одержання річної оцінки ви маєте здати контрольну і зошит з виконаними роботами. Чекаю на них у четвер і пятницю 21-22 травня, з 9 до 12 години ранку. Знайдіть можливість їх доставити особисто чи передати будь-ким . Чекаю...
Насінина від користувача Віра Чепіжак насінина
ЗАВДАННЯ
1.Опрацюйте матеріал і зробіть опорний конспект тестової частини.
2. Випишіть і вивчіть символи для запису формули квітки.
Зробіть опорний конспект на основі цього тексту
Перегляньте відео
Практична робота №2
. Вегетативне розмноження рослин
Перегляньте презентацію
Перегляньте відео
Підсумкова контрольна робота з біології за І семестр
а) амеби; б) інфузорії; в) хламідомонади.
2. джгутики Б) органели, в яких відбувається фотосинтез
3. хлоропласти В) є одноклітинними грибами
Г) органели, які сприймають світло в клітині
презентація рослини живі організми from Elena Nazarova
Немає коментарів:
Дописати коментар