Діти, тут в цьому навчальному році я буду вивантажувати для вас стимульний матеріал для закріплення вивченого на уроці, виконання домашніх робіт і самі завдання.
А це ваше домашнє завдання:
Запишіть будласка в зощит тільки основні етапи вивчення будови та функцій організму людини без поснювальної записки.
Біологія 8 клас
Контрольна робота
№ ІІ
І рівень
Виберіть одну правильну
відповідь(по 0,5 бала за кожне запитання)
Речовина
еритроцитів, що забезпечує транспорт
кисню в клітини:
а)
гемоглобін; б) гепарин; в) тромбопластин.
2.
Речовини, які захищають легеневі альвеоли зсередини:
а)
лізоцим; б) сурфактант; в) меланін.
3. Травлення починається :
а)
в шлунку; б) в ротовій порожнині; в) в
дванадцятипалій кишці.
4. Вбитий
або ослаблений збудник хвороби, який зберігає здатність активувати
Т- і В-лімфоцити для формування імунної
відповіді:
а) інтерферон;
б) вакцина ; в) сироватка.
5.Найменшою структурно-функціональною одиницею
будови нирки є:
а) нефрон;
б) остеон; в) саркомер;
6.Зовнішні
статеві органи людини називаюються:
а) гамети;
б) гонади; в) геніталії.
ІІ рівень
Продовжіть
речення (по 0,5 бала за кожне запитання)
7.Процес скорочення серця називається _____________;
8.Місце з якого
починається передача нервового імпульсу по серцевому м’язу
називається________________________;
9. Процес
утворення сечі в організмі називається ___________;
10.Місце де знаходиться
дихальний і серцево-руховий центри називається______;
11.Процес мимовільної нервової регуляції роботи внутрішніх органів
здійснюється за допомогою ___________;
12.Місце, де відбувається
запліднення___________.
ІІІ рівень
(по
1 балу за кожне запитання)
14. Встановіть відповідність між рецепторами шкіри та сигалами, які вони сприймають:
(3
бали за повну відповідь в модальності
:система, структура, фунукція )
16.
І ВАРІАНТ: Описати, як працює синапс .
17. ІІ
ВАРІАНТ: Описати, як працює спинно-мозковий рефлекс .
Контрольна
робота №1 з біології за І семестр, 8 клас
І
рівень. Виберіть вірну відповідь(0.5б)
1. Регуляція життєдіяльності організму за
рахунок органів, що сприймають, аналізують і налагоджують його роботу
це:а) нервова; б) гуморальна; в) імунна.
2. Регуляція життєдіяльності організму
за рахунок органів ендокринної
системи, які виділяють гормони це: а) імунна;
б) гуморальна; в)нервова.
3. Регуляція життєдіяльності організму за рахунок органів, які виділяють хімічні сполуки та клітини, які захищають організм це: а) гуморальна; б) імунна; в) нервова.
4. Здатність організму зберігати
динамічну сталість внутрішнього середовища
це: а) енантиостаз; б) гомеостаз;
в) метастаз.
5. Тканина, з якої
побудовані кістки: а)сполучна; б)епітеліальна; в)нервова; г)м’язова.
6. М’язові клітини називаються:
а) міоцити; б) остеоцити; в) хондроцити.
ІІ рівень. Закінчіть речення(0.5б)
1. Структурно-функціональною
одиницею кістки є_________.
2. Структурно-функціональною
одиницею міофібрили є_______.
3. Втома є реультатом накопичення у м’язі ________.
4. Рідина, яка заповнює суглобову
сумку__________.
5. Сполучнотканна оболонка, що
вкриває м’яз зверху називається_______.
6.Канал в кісткові тканині по
якому проходять судини і нерви_________.
ІІІ рівень. Встановіть
відповідність(1,5б)
1.Між м’язом і його функцією:
Немає коментарів:
Дописати коментар